| RedC |
23-11-2009 10:26 |

|
Er is een dependency op libcurl, voor je deze kan compilen dien je de header files voor libcurl te installeren. voor debian Lenny is dat libcurl4-gnutls-dev of libcurl4-openssl-dev
simpele compile is 'make' |
| RedC |
24-11-2009 00:02 |

|
Mijn git repo is te vinden op (gitweb) http://stevenleeuw.kwik.to/git/?p=ispmonitor/libispmon.git;a=summary Daar staat ook mijn git clone url vermeld. Ik probeer deze 'in sync' te houden met de eerder genoemde repo van WhiteDog.
De licentie is GPLv2 (http://www.gnu.org/licenses/gpl-2.0.txt), een eerste release versie komt er binnenkort aan en zal ondersteuning bieden voor telenet en belgacom. Patches of pull requests altijd welkom.
Om dit project zelf te compilen heb je volgende dependencies nodig: Voor Debian (Lenny) en Ubuntu (9.10): build-essential libcurl3 en/of libcurl3-gnutls libcurl4-openssl-dev en/of libcurl4-gnutls-dev
Voor Suse/Fedora/CentOS (package met make en g++ compiler... naam laat me in de steek) libcurl libcurl-devel |
| RedC |
19-01-2010 11:15 |

|
Het duurt helaas allemaal wat langer dan gehoopt, een beetje buiten mijn wil om. Maar er wordt nog steeds aan gewerkt, weliswaar niet zo snel als ik zou willen. Momenteel is er een basis ondersteuning voor de telenet master account (zou voor de meesten voldoende moeten zijn?) enkel het volume wordt getoond, ik hoop zo snel mogenlijk meer functies klaar te hebben.
Gezocht: testers voor telenet
Het feit dat ik zelf geen telenet gebruik helpt niet echt, daarom zoek ik een paar mensen om de basisfuctionaliteiten te testen. Voor details zie mijn voorgaande post. Er is nog geen binary (deze komt wel bij een echte release), dus je zal zelf moeten compileren, na het installeren van de nodige dependencies zou dit zo simpel moeten zijn als ./configure en make uit te voeren.
Op voorgaande gitweb url is steeds de laatste snapshot te vinden in een .tar.gz bestand.
Het uitvoeren kan op de command line (GUI komt later pas), gebruik de --help (of -h) parameter voor een korte uitleg.
Naast libcurl is er ook een dependency op libxml++ (debian/ubuntu package libxml++-2.6), uiteraard zijn hier ook de header files nodig om te compilen. |
| damic |
07-02-2010 16:07 |

|
Nice en dat met een simpele Wine post :) |
| damic |
07-02-2010 16:14 |

|
Zelf ben ik overgestapt van telenet naar dommel, zodus als dommel aan de beurt is :D |
| |
Quick Reply |

|
To use this section of the website you must be logged in. Don't have an account yet? Create one now. It's totally free!
|